singapore en ho chi minh

7 maart 2015 - Singapore, Singapore

Na lekker te hebben geslapen in ons hotelletje in Singapore zijn we vroeg opgestaan om lekker de stad in te gaan en hebben we eerst een soort stadswandeling gemaakt langs de mooi skyline van Singapore.
Je kijkt je ogen daar echt uit, mooie gebouwen, mooi weer en de mensen zijn super aardig. Daarna was het tijd om wat te lunchen. Een lekkere, zalm krokant gebakken bief reepjes en natuurlijk rijst met stokjes.. wist niet dat ik dat kon☺.

Daarna op naar Chinatown, dat was wel leuk overal kraampje met leuke spulletjes. Op de kaart van de metro stond ook Holland Village, wij even kijken natuurlijk. We kwamen echter van een koude Kermis thuis, er stond alleen een klein molentje op een dak van een huis.

Tweede dag Singapore op naar Santosa Island. Echt een te gek en mooi eiland naar mijn idee. Maar wel echt uit de grond gestampt voor de toeristen. Het is een eiland met alleen maar pretparken, leuk om te zien maar wel best duur. We hebben daarom alleen een rondje gelopen en zijn daar naar het stand gegaan op het eiland voor onze eerste duik in de zee! Dat was genieten!! Deze avond besloten we toch een retour ticket Vietnam te boeken.

Op naar het vliegveld, lekker vroeg op en daar heen. We dachten we hebben dan alle tijd, dan kan er niks fout gaan. We vlogen met Tiger air, een budget maatschappij. Dat was ook wel te merken, heel krap en alles oud en of kapot en enorm trillen met opstijgen. Het was echt niet normaal.

1. Mama:
    7 maart 2015
    Hoi schat,

Brrr vreselijk met zo een eng vliegtuig, niks voor mij! Het is leuk om je te volgen via je blog , maar ik spreek je straks weer op Skype. Ik hoop dat je een goed hotel kunt vinden en dat je even kan relaxen na je bus reis! Love you mama xxx
  2. Ad:
    7 maart 2015
    Hoi Robbert,
    Mooi om te lezen wat je allemaal onderneemt en wat voor indrukken je allemaal opdoet, normaliter als je werkte, zou nu al de helft van je vakantie om zijn.... en jij hebt er nog 51 voor de boeg!! Wat een vooruitzicht, geniet ervan en wij kijken uit naar je vervolgverhalen! Ad